Ποτ Πουρί

Φίλες μου καλές, έφτασε πάλι εκείνη η ώρα που πρέπει να σας διδάξω. Ετοιμάζομαι γαρ για την welcome back εμφάνιση της Αρλέτας (μας) στον Πειραιά και θέλω να κάνουμε μαζί μια επανάληψη των s.o.s. κοματιών της που επιβάλεται να ακούσουμε ζωντανά μετά από τόσο καιρό.

 
Πώς;
Μα πολύ απλά, με ένα Best off κλασικών και αγαπημένων κομματιών της. Ναι, ναι είμαι τόοοσο καλή που έκατσα και σας έφτιαξα playlist για τις δύσκολες ώρες (όταν θέλετε να ακούσετε κάτι εξαιρετίκό ή όταν θέλετε να πάτε για ύπνο). Η σειρά είναι τυχαία, δλδ είστε ελεύθερες να τα ακούσετε και με διαφορετική σειρά. Σας έχω και υποσημείωσεις-σκονάκια για το που πρέπει να δώσετε βάση.
Άντε, καλή ακρόαση!
1. Αρτεσιανό μου φρέαρ της καρδιάς μου το έαρ.. Μα καλά, ξεχνιούνται ποτέ οι Κυκλάδες;
2. Πλατεία Αμερικής Εικόνες μιας ζωής που ξεφεύγει..
3. Νησί μέσα στην πόλη Πόσο έχω αγαπήσει την ποίηση του Μανώλη Αναγνωστάκη.. Και ο συσχετισμός είναι προφανής..
4.  ο Τάκης Γιατί οι μεγάλοι έρωτες έχουν την βεβαιότητα και όλη την αιωνιότητα μπροστά τους να ξαναγεννηθούν
5. Το τρυφερό σου ροζ "χωρίς εσένα πως θα ζήσω, τώρα που μου άνοιξες το γκρίζο, να δω τα χρώματα;"
6. Ο λύκος "Λύκε -λύκε μου καλέ μου Λύκε- λύκε είσαι εκεί; Είν η άγρια πλευρά σου που με συγκινεί"
7. Horoscope blues  και τι τραγουδάρες γράφει το Φοιβάκι  
8. Μάγισσες μ' ομπρέλες (τότε που τη Sunny Μπαλτζή την ξέραμε μόνο εμείς κι εκείνη ήξερε να γράφει στίχους)
9. Ανατολικά της Εδέμ   ήταν ένας τύπος μποέμ που τα βράδια κρυφά τραγουδούσε..
10. Batida de coco  Δεν είναι τραγούδι, αλλά μάθημα επιβίωσης..

11. Αυλαία και πάμε κάτω απ' τα φώτα οι συγγνώμες της ζωής μας κα΄νουν μπαμ, ότι αγαπήσαμε θα μείνει ένα ατέλειωτο σαρδάμ, αξεδιάλυτο...
12. Έρχεται κρύοΚι αν κάθομαι ακόμα κι επιμένω, είναι γιατί σ' αγάπησα πολύ
12. τίποτα δε σου ζητάω, και δε μου χρωστάς, μόνο να'μαι εγώ η λίμνη για να κολυμπας Δυστυχώς δεν βρήκα ηχητικόντοκουμέντο για αυτό το εξαίρετο και τελευταίο τραγουδάκι..
Εννοείται δεν συμπεριέλαβα τα γνωστά χιτάκια που τα ξέρουμε όλες και δε με τρελαίνουν γιατί τα άκουγα στο δημοτικό. Σας παρέθεσα λοιπόν αυτά που άκουγα στο γυμνάσιο μόνο.
τα λέμε στο Live, ε;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις