Αφιέρωμα Σπίτι

Καλές μου φίλες, επειδή αυτή την περίοδο βιώνω μια εσωτερική αλλάγη και είμαι σε reinvention tour φαση, χαζεύω φωτογραφίες από αφιερώματα σε σπίτια νέων και ευκατάστατων νεαρών σε κάτι site τύπου ιματιοθήκη και τα συναφή και έχω γίνει έξαλλη! Διότι αν και έχουν όλα τα φόντα οι φιλοξενούμενοι που ανοίγουν τα σπίτια τους (καλή τοποθεσία, πολλά τετραγωνικά και ρευστό), το αποτέλεσμα δεν τους δικαιώνει καθόλου. 

Έτσι λοιπόν αποφάσισα να σας κάνω μια χάρη: Να μοιραστώ μαζί σας το σπίτι του τότε συμβίου μου στην ελληνική επαρχία, το οποίο επιμελήθηκα εγώ προσωπικά από το μηδέν. Θα σας δέιξω κάποιες γωνιές μόνο, ότι δεν εμπεριέχει προσωπικό στοιχείο (και είναι κρίμα, γιατί χάνετε τα καλύτερα).

2η κρεβατοκάμαρα/ξενώνας σε στυλ japanese bedroom. Το κρεβάτι είναι ένα στρώμα στο πάτωμα, φουσκωτό καλής ποιότητος, και τα κομοδίνα είναι χαμηλά στο έδαφος και με ροδάκια ώστε να είναι εύκολη η χρήση τους. Και είναι σε έντονο χρώμα για να κάνει colour block με το κρεβάτι. Ο πίνακας είναι ειδικά ζωγραφισμένος για τον έρωτά μας από έναν ζωγράφο στο mall.
 Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να σας ενημερώσω ότι το σπίτι είναι 80 τμ-άνετο, αλλά όχι και κανένα παλάτι, αλλά έχω εκμεταλλευτεί πλήρως τους χώρους, και ότι για την διακόσμησή του χρησιμοποίησα αποκλειστικά υλικές προμήθειες από Jumbo,super market και πανηγύρια. Επίσης να λάβετε υπόψη το πολύ νεαρό της ηλικίας μου. Σκεφτείτε τι θα κάνω τώρα αν έχω λίγο μεγαλύτερο budget. Κανονίστε μου φωτογράφιση στο Harper's bazaar.

τα βασικά για το μπωτέ μου. Διότι φίλες μου ουκ εν τω πολλώ το ευ. Το θέμα είναι να ξέρεις ποιες αποχρώσεις μανώ είναι στα sos και μόνον αυτές να κουβαλάς μαζί σου- είτε να τις έχεις διπλές και για το εξοχικό σου.

Ένα touch πατούσας στο μπάνιο

 φρέσκα λουλούδια παντού, τα οποία ανανεώνονταν τακτικά (είχε μαδήσει όλη τη γειτονιά για χάρη μου) και κεράκι με αρωματικό έλαιο βανίλια στο πέρασμα για να ευωδιάζει.

Πέρναγα φάση Μπομπ Σφουγγαράκη apparently
 
κοιτάξτε τι περιποιημένα τα είχα τα dvds του (που είχα στην αποθήκη γιατί δεν τα ενέκρινα). Ειδική μνεία στη τζαμποσακούλα, την οποία και συλλέγαμε ευλαβικά.

ένα από τα μπουντουάρ μου


 Στο τραπεζάκι δίπλα στην πόρτα με περίμενε πάντα το τελευταίο τεύχος του In style. Του ελληνικού. Το αμερικάνικο δεν το έβρισκε στην Αιγιάλεια, γαμώτο.


 ο τρικομματικός ρέγκετον καναπές του φασώματος. 
Γιατί οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η αγάπη μένει.

 για τους μαγειρικούς πειραματισμούς μου. Έχω δύο τρία μυστικά, τα οποία δεν έχω μάθει από πουθενά. Βάζω μούστο, ναι, μούστο. τον έβαζα στην κατάψυξη και τον χρησιμοποιούσα στις μακαρονάδες με τα θαλασσινά και στα γλυκά.

 πολύχρωμη γκαρνταρόμπα με τα sos outfits. 
Φούστες, φορέματα και τσόκαρα. Αχ! Ελληνικό καλοκαίρι.


 ανάλογα τη διάθεση και το budget, άλλαζε και η διακόσμηση

 Λεξικά, δίσκοι, εκλεκτά βιβλία και Snack για τη λιγούρα


... αν και χειμώνας, το evian είχε πάντα περίοπτη θέση στο σπίτι. 
Τότε παίρναμε ακόμα την οικογενειακή συσκευασία. Βόλευε όλη την παρέα στο Λάδωνα.

 Δυστυχώς, ότι εγώ έκτιζα με κόπο, ο συμβίος μου -θέλοντας να συμβάλει διακοσμητικά- το κατέστρεφε. Βλέπετε εδώ μια μεταμοντέρνα σύνθεση με λουλούδια, κεριά, αφίσες και over the top κομπολόι κρεμασμένο στον ηλεκτρικό πίνακα.

 
 ακόμα και οι φωτογραφίες μέσα στα κάδρα είναι βγαλμένες από εμένα.

 Το μπροστινό μπαλκόνι που δε χρησιμοποιούσαμε ποτέ όπως βλέπετε, γιατί είχαμε πολύ κουτσομπόληδες γείτονες. Επίσης το φαινομενικά άδειο δρομάκι μη σας ξεγελά. Απλά είχα ξυπνήσει κατά τις 12 και λείπανε όλοι. Το βράδυ γινότανε μάχη για μια θέση. Και ήταν και αδιέξοδο και μετά έπρεπε να το πας όπισθεν 3-4 μέτρα.. Ταλαιπωρία..Συνετέλεσε στους λόγους για τους οποίους χώρισα.

 το γυμναστήριο μας



 Όχι δείτε οργάνωση!

χαριτωμενιές

πολύχρωμη κουζίνα

 it glows in the dark

Bijoux, ζώνες και πολύτιμα κοσμήματα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις