Πρώτη φορά Αριστερά



Καλές μου φίλες,

έχω καιρό να κάνω κάποια ανάρτηση και γνωρίζω ότι σας έχω λείψει καθότι σταθερά παραμένω η εγκυρότερη πηγή ενημέρωσής σας. Επειδή άνθρωπος είμαι όμως κι εγώ, δεν είμαι πέτρα, λύγισα και είπα να κάνω λίγο σεξάκι να ξεχαστώ (και καλά, για να σας μπω στο μάτι και να ζηλέψετε) και έτσι πέρασε ο καιρός και σας άφησα μόνες. Επανέκαμψα όμως, επειδή ΕΣΕΙΣ μου το ζητήσατε.


Και φυσικά, παραμένοντας στο κλίμα των ημερών, επειδή εδώ διαβάζετε ότι δεν θα βρείτε πουθενά αλλού, θα ήθελα να συζητήσουμε τη σημειολογία δύο φωτογραφιών. 

Η πρώτη είναι όταν φεύγει ο τέως Υπουργός Οικονομικών από το Μαξίμου, αφού έχει δώσει μόλις την παραίτηση του, και η δεύτερη όταν προσέρχεται μια ημέρα νωρίτερα ο Πρωθυπουργός στο Μέγαρο, μετά το κρίσιμο Δημοψήφισμα.

Τι παρατηρείτε φίλες μου;;;

Ω ναι! Κάτι που δεν ανέδειξαν τα χουντοκάναλα, ούτε καν τα ελάχιστα decent lifestyle sites που έχουν μείνει.. Και οι δύο αυτοί ισχυροί πολιτικά άνδρες, επέλεξαν τις πιο κρίσιμες στιγμές της καριέρας τους να έχουν στο πλευρό τους τη σύντροφό τους. Αυτό και μόνο με κάνει να τους βλέπω με συμπάθεια.

Σε μια χώρα που έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε τόσα σκάνδαλα, έναν Παπανδρέου πιο άστατο και από το θεό Διόνυσο, που κάναμε 1η κυρία την αεροσυνοδό, που ακόμα θυμόμαστε τα ξεφτιλίκια του Άκη, τα σώβρακα του Χριστόδουλου στο 4 Seasons με το γκόμενό του, τα εξώγαμα και το βρώμικο χρήμα, για πρώτη φορά αντικρίζουμε το εξής: Τη γυναίκα να αντιμετωπίζεται όχι ως γκόμενα, αλλά ως σύντροφος, που ο άνδρας της τη χρειάζεται για να σταθεί δίπλα του στις πιο σημαντικές του στιγμές, και στις καλές και στις κακές.

Και αυτό για μένα λέει πάρα πολλά.


I rest my case.







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις