καλοκαιρινές διακοπεςςς για πάντα

καλές μου φίλες γεια σας ξανά. 

το καλοκαίρι τέλειωσε, που λέει και ο Μαραβέγιας, και είπα να μη σας αφήσω έτσι και να μοιραστώ μαζί σας μερικά snapshots των καλοκαιρινών μου διακοπών μαζί με την παρέα μου, για να ζηλέψετε ακόμα περισσότερο τη φανταστική ζωή μου και τους τέλειους φίλους μου.


 εδώ είμαστε στην ακρογιαλιά, παρέα με τη φίλη μου Malibu Barbie, τον     ξενέρωτο γκόμενο της και την αδερφούλα της τη Skipper.


Και αυτός είναι ο Don μου. Αξεπέραστο crush, εδώ παρέα με τη sitter (μεγάλη ιστορία) αλλά όπως ξέρετε οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές-ειδικά αν η μελαχρινή είναι ξεμαλλιασμένη. Το τακτοποίησα το τσουλάκι και ο έρωτας μου επανήλθε στην αγκαλιά μου. 


 όχι, δείτε βλέμμα το χρυσούλι μου... 

υγ Φωτεινούλα μη πάθεις εγκεφαλικό με το σιτεμένο γκομενάκι μου, πληζ. Τον αδικεί (και αυτόν) η φωτό.


και του χρόνου κορίτσια!!!!!




Σχόλια

  1. Blonde ambition, αυτός ο σιτεμένος και σε αυτόν το ρόλο είναι οριακά αποδεκτός.
    Άντε δίνω το οκ και για Γκλέτσο γιατί ξέρω πόσο σταθερή φαν είσαι και τέλος πάντων το δικαιούσαι.
    Για άλλους δεν συναινώ (για τους γνωστούς λόγους που θα έχεις βαρεθεί να ακούς).
    Σου εύχομαι τελικά τεκνό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη μου φιλη με φωτισες.... εγω και οι καμμενοι Σαρανταρηδες... πρεπει να κανω ειδικο αφιερωμα νομιζω soon!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις