EXIT POLL



Φίλες μου καλές, καλές μου φίλες γεια σας.
It's that time of the year πάλι, και χρειάζομαι τη βοήθειά σας για να πάρω μια πολύ κρίσιμη απόφαση. Ω ναι, καλά καταλάβατε, θέλω την ψήφο εμπιστοσύνης σας σε ένα νέο δίλημμα που έχω θέσει.


Μετά το πρώτο πολυμετωπικό και πολυεπίπεδο δίλημμα (επρόκειτο για ασύμμετρη απειλή βασικά) από το οποίο βγήκα αλώβητη χάρη στην πολύτιμη βοήθειά σας, επανήλθα μετά από λίγο με ένα νέο δίλημμα-κρίση ηλικίας στο οποίο βοηθήσατε μια καλή φίλη να πάρει τη σωστή απόφαση. Επειδή όμως οι καιροί είναι χαλεποί, σας έθεσα και ένα τελευταίο τρίλημμα αναφορικά με το πού βαδίζουμε και αν μας αλλάζουν κρυφά το DNA γιατί μας ζηλεύουν που είμαστε Ελληνες και πολύ cool τύποι, και βασικά επειδή δεν τους δίνουμε τη μυστική συνταγή για το φραπέ μας.  Σε αυτό λοιπόν η συντριπτική πλειοψηφία  του πολυπληθούς κοινού μου ψήφισε "Γαμάτε γιατί χανόμαστε".

Μετά από όλα αυτά που έχουμε περάσει μαζί πιστεύω στην ορθή σας κρίση και επανέρχομαι δυναμικά με ένα νέο δίλημμα:

ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ ή ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΣ;

Παρακαλώ για την ψήφο σας, προκειμένου να κάνω τη σωστή επιλογή. Πάνω δεξιά, στην αρχική σελίδα του blog, αν προσεγγίσετε με το ποντίκι θα δείτε ένα γράφημα με το δίλημμά μου. Πατήστε παρακαλώ και επιλέξτε κατά βούληση. Αν έχετε σαφή επιχειρηματολογία, περιμένω και εδώ τα σχόλιά σας. 

Σας ευχαριστώ  για την εμπιστοσύνη  και τα άπειρα κλικαρίσματα. Χωρίς το πιστό κοινό του αυτό το blog/ενημερωτικό μαγκαζίνο δεν θα τα είχε καταφέρει.

Άντε! Ψηφίστε λοιπόν!





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις