Ελληνικό Star System

Σήμερα ήταν ακόμα ένα υπέροχο Σαββατόβραδο με τις φίλες μου... Περάσαμε τέλεια, φάγαμε υπέροχο σπιτικό junk food, έπαιξα με την καλύτερή μου φίλη (η οποία είναι ενάμισι χρονών πλέον και φωνάζει το όνομα μου ρυθμικά σαν τον Σέλντον Κούπερ -κι εγώ φυσικά λιώνω) και σχεδιάσαμε το bachelorette της άλλης μας φίλης...

Επειδή λοιπόν τίποτα δεν αξίζει στον κόσμπο περισσότερο από το να έχεις καλές φίλες, μου ευχήθηκαν μέσα από την καρδιά τους τα κορίτσια να βρω κι εγώ ένα καλό και πλούσιο παιδί να τυλίξω, για να ζήσουμε happily ever after. Εγώ φυσικά συγκινήθηκα και τους είπα ότι δε θα τις ξεχάσω όταν γίνω πλούσια και διάσημη (εδώ η Μαρί Κυριακού έκανε χαμό με τον Μάικ το Φασολάκη, φανταστείτε τι χτυπήματα θα εξασφαλίσει στο blog μου ένας καλός γάμος) και ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ και μαζί σας αλλοτινά ένδοξα ζευγάρια του ελληνικού αθάνατου Star System.

Enjoy! (Ζηλέψτε άφοβα!)

 ( Καμαρούλα μια σταλιά, δύο επί τρία...)

 (εδώ διακρίνεται ξεκάθαρα ο άνδρας-τρόπαιο, γεγονός που προκαλεί στην κυρία Μιμή αυτό το βλέμμα της επιβεβαίωσης, σε φάση "Λυσσάξτε bitches, He's mine!"


Αντε λοιπόν, και στα δικά μας οι λεύτερες!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις