Απόκριες 2013


Εντάξει, το γνωρίζω ότι οι απόκριες πέφτουν λίγο μακρυά, αλλά κάθε κορίτσι wonnabe Blair Waldorf οφείλει να προετοιμάζεται από τώρα σιγά-σιγά..


Μια καλή φίλη σήμερα μου έβαλε την ιδέα να ντυθώ Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη. Εξάλλου έχω τα σκουλαρίκια, τα κολιέ, το επαγγελματικό βάψιμο, το μόνο που με προβληματίζει είναι πόσο μεγάλο να είναι το καπέλο μου. Γιατί ως γνωστόν, το μέγεθος μετράει...


Ή μήπως να ντυθώ Μιμή Ντενίση; Έχω την περούκα έτοιμη και η μαμά υποσχέθηκε να μου κάνει το τέλειο φιλάρισμα. Παλτό με βάτες υποχρεωτικό και το χέρι-αξεσουάρ μονίμως κάτω από το πηγούνι θα συμπληρώσουν ένα τέλειο look.  Πρέπει όμως να έχω στο νου μου να φωτογραφίζομαι μόνο από τη δεξιά πλευρά, όπως το είδωλο.




Τι να κάνω; Με πρόλαβε και η κρίση και δε πρόλαβα να ντυθώ Alexis Carrington-Colby που της έχω αδυναμία και είναι το διαχρονικό μου είδωλο.. By the way, μήπως έχεις κανείς τα reruns της Δυναστείας; Γιατί δεν τα βάζει πλέον το Makedonia tv. 

Στροφή στην ποιότητα φίλες μου..
φιλιά


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις